Fem gestos tècnics de forma lúdica
Durant la sessió d’educació física d’avui, 23 de març, els alumnes de taller 2, que corresponen als cursos de quart, cinquè i sisè de primària, s’han familiaritzat amb alguns gestos tècnics propis de la gimnàstica artística.
De forma lúdica, els alumnes han pogut practicar, individualment i per parelles, diferents gestos tècnics de la gimnàstica artística com la roda, el pi i el pont. D’aquesta manera, han experimentat la sensació d’estar en posició vertical i inversa durant almenys 3 segons.
Com a activitat diferent prèvia a les vacances de Setmana Santa, he observat una cohesió grupal i una harmonia que es valoren molt positivament.

Català
Español